5 mar. 2009

Spinnerbait - naluci pentru pescuit biban, salau, stiuca, somn...

Se discuta atit de putin despre aceasta naluca incit am sa deschid un topic despre ea in ideia ca voi mai gasi adepti si amatori dispusi sa o incerce .

Consider ca este printre cele mai versatile, dar in acelasi timp si mai putin folosite naluci, poate si datorita unei promovari aproape inexistente si a lipsei totale de informatii despre ea. Am sa incerc sa va enumar citeva din avantajele folosirii spinnerbaitului.
1-Se pot folosi jiguri de diferite greutati putind astfel sonda mai multe adincimi ale apei.
2-Se pot folosi(inlocui)plasticele (gruburile) in functie de ce peste cautam(biban,salau,stiuca,somn)
3-Se pot inlocui usor si paletele rotative(care in constructia mea sint prinse de virtej cu un inel despicat)folosind astfel marimi sau culori de palete diferite.
4-Se pot inlocui jigurile cu streamere de avat sau stiuca .In concluzie putem face o multime de combinatii posibile direct pe balta.Eu mi-am facut citeva bucati mai mult in joaca si le-am tinut in trusa un an de zile pina sa folosesc unul din curiozitate.

Am avut o surpriza placuta avind o partida de exceptie la biban pacalind si citeva stiuci.Fata de modelul original cel facut de mine are avantajele unei versatilitati multiple putind face orice combinatie rotativa-jig,rotativa-streamer,streamer-jig, dorim(bineinteles in functie si de ce avem in trusa).Incercati si nu ve-ti regreta,tot ce va trebuie este niste sirma otelita si citeva palete rotative, plus trusa de plastice si streamere.
Autor :negreapetru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu