25 nov. 2008

O iesire pe balta unde pescuiesc


S-a deschis sezonul la ciprinide pe lacul unde pescuiesc de obicei(a fost inchis mai bine de o luna), cel de pastrav ramane inchis pana la anul in martie.Nu am putut sa nu fiu prezent la locul faptei, pe lac adica. Vreme rece doar 7-8 grade vant destul de tare, soare dimineata deci nu tocmai ideal pentru pescuit.

Dar am mai iesit din casa am mai experimentat niste monturi, plute chestii, socoteli. Am nadit cu canepa si brown-crumb(pesmet) in care am bagat si cateva rame tocate, momeala de carlig viermi si casteri.

In 4 ore am avut doar un tac, probabil un bibanut ratacit, in afara de asta nimic. Lacul scazut si limpede, o iesire benefica rar am pescuit pe lacul asta dupa octombrie. Pe canal acolo merge mult mai bine dar e greu de ajuns, e prea departe.In functie de vreme care se anunta rece in continuare poate ies si saptamana viitoare mai bag o pluta, doua. Fire, corzi de chitara...

Autor : Trout

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu