26 nov. 2008

O bunaciune de pescarita sexy

Sa tot mergi la pescuit, cand ai asa o partenera pe balta...Si parca totul pare mai frumos...


30 de comentarii:

Anonim spunea...

E trasnet pitipoanca

Anonim spunea...

as fute-o

Anonim spunea...

cine nu ar fute-o?

Anonim spunea...

hmmmmmmm,,,,,hmmmmmmm

Anonim spunea...

i-as bagao in CUR

Anonim spunea...

la cum arata si pestii iar face ceva zau

YONUT spunea...

eu asi faceo sa depuna icre

Anonim spunea...

i-as dao la caca :):):X:X

Anonim spunea...

ce bine arata de la spate ca fatza e in reparatie (e buna e pizda i-as bagao in gaoaza)

Anonim spunea...

cocalari sunt uni...la voi o fata daca arata bine e curva e panarama etc....numa voi aratati bine fratilor

Anonim spunea...

e superba fata

Anonim spunea...

a luat carasul:))))

Anonim spunea...

si totusi nu se stie cum arata la fatza :))) daca o fi vreo pocitanie =)) nu ti se mai scoala pl

Anonim spunea...

sta ceva pe ia....desi io nu ma prea stiu doar gimmy imi spune daca e buna..;)..:))

Anonim spunea...

oh yeah fuck fuck fuck her

Anonim spunea...

dak vrea un ciortan de 2 kg sa ma contacteze:)) si app pentru ala cu comentu "dak fara arata bine e curva ... bla bla bla) pun pariu cu tine ca la cum e imbracata(asa pocaita:)))) ) fi sigur ca e cam futacioasa. atata carnat sa am in debara cata pula o intrat in asta. oricum e buna de pula:))

Anonim spunea...

as fute-o in draci buna femeia

Anonim spunea...

i l-as baga pe Nemilosul pana scoate icre:X

Anonim spunea...

Ah ce ias da un nr repede ...i las baga la caca ...

Anonim spunea...

niste tzarani...asta e parerea mea...aveti 14-15 ani si banuiesc ca inca aveti cosurile pubertatii pe fata...cu stima!!

Anonim spunea...

o sa am grija sa nu i se agate carligul in ea, ca peste ciuciu

Anonim spunea...

nu are peste incearca sa prinda unul

Anonim spunea...

asta e fratilor ....ati vrea voi sa o aveti..:)))doar eu o am...ha ha:)

Anonim spunea...

si am vb serios cu comentul asta baieti...asa k...:)

Anonim spunea...

e buna rau de nada

Anonim spunea...

prieteni futachiosi luati poza si spor la treaba

Anonim spunea...

cred ca pula mea va ar fi deplin satisfacuta

Anonim spunea...

Fratilor, la balta aia am fost si eu acum 2 ani si credeti-ma,numa sirene pe acolo,asta a esuat pe podet!!

Anonim spunea...

nu imi vine sa cred cati idioti se strang si pe netul asta ...

haha spunea...

Vrem mai multe pescarite!

Trimiteți un comentariu