22 nov. 2008

Rame pentru pescuit


Daca a venit vorba despre rame, atunci poate o sa va para interesant sa aflati ca exista o specie de rame, pe care le gasiti sub rumegusul putred. Aceste rame sunt inchise la culoare, rosu inchis, aproape negru, scurte subtiri si foarte rezistente atat la frig cat si la caldura.Este o rama pe care am folosit-o multi ani, iarna la pescuitul scobarului. Cu acelasi succes am folosit-o si in restul anului.

Mai este o rama de culoare rosie rubinie, subtzire si se gaseste sau se dezvolta foarte bine in strat de paie. Daca aveti posibilitatea sa faceti un astfel de strat sau straturi separate, veti obtine niste rame care seamana bine cu larva de chironomide.

Este deosebit de atractiva, foarte buna la pescuitul pestilor in situatii cand nu manaca. Mai ales in carcalete cu inca o larva pe carlig devine irezistibila.

Pregatirea ramelor pentru a le folosi ca si aditiv la nada este foarte interesanta. Eu recomand a se toca ramele intr-un vas separat de nada, vas in care se pune un pahar de apa.

Ramele tocate se lasa in acest vas. Se mai adauga un pamant special(mranita) si apoi amestecul este folosit la umectarea nadei. A se folosi nade simple nearomate care dau rezultate mai bune in pescuitul cu rama.
Autor : Dadylures

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am inteles eu gresit ? In nada care contine rame, nu se adauga arome? De ce ?

Trimiteți un comentariu